-=≡≣ طــنـــز ≣≡=- 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
-=≡≣ طــنـــز ≣≡=- 2
نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 480
نویسنده : ☞☠☜ ʜᴀᴍᴇᴅ ☞☠☜

 

اعتراف میکنم

بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام

تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!

تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم

چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!

: |

دیشب نشستم با هر دینی که حساب کردم دیدم اخرش باید برم جهنـــَـــــم!!!!!

به رفیق جاپونیم میگم سرعت اینترنتتون در چه حده؟

میگه وقتی منتظریم my computer بالا بیاد چند تا چیز دانلود میکنیم حوصلمون سر نره ...

به من میگه سرعت اینترنت شما چجوریه؟

میگم تا گوگل بالا بیاد چند تا فیلم میبینیم حوصلمون سر نره ...!

: |

اینایی که کسی از کاراشون سردرنمیاره....

اینایی که کاراشونو همیشه ساکت و آروم انجام میدن....

اینایی که عشقشون لباس مشکیه....

اینایی که دلشون نمیاد وقتی که خوابی بیدارت کنن ...

اینایی که روزا براشون بی معنی شده و شبا فقط کار میکنن..

اینایی که با دیواره خونه ها یه دنیا خاطره دارن،

اینا رو خیلی زیاد مواظبشون باشید،

.

.

این لامصبا دزدن !

یه استاد داشتیم لامصب خیلی کم نمره میداد ...

اخرترم رفتیم نمره هامونو دیدیم ...

دیدیم هممونو انداخته ... گفتیم چی کار کنیم حالشو بگیریم ؟

چند روز بعد با چند تا ازدوستام یه سطل آب برداشتیم رفتیم

دمه خونش کمین کردیم و منتظر شدیم بیادبیرون ...

خلاصه استاد اومد بیرون رفتیم پشت سرش صداش کردیم : استاد ؟

تا برگشت سطل آبو خالی کردیم رو سرش گفتیم : اســـــــــــیـــده !!!!

و در رفتیم بیچاره استاده تا دقیقه کف کوچه پهن شده بود و داد و فریاد میکرد ...

نميدونم چه رمزيه لامصـــب بعضيـــــا ميگن “عزيــــــزم” انگار فحــش دادن

ولي بعضيا به آدم ميگن “ديوونـــــه” انگار دنيـــا رو به آدم دادن

يکي از مشکلات دوران تحصيل اينه که

وقتي گرسنت ميشه نميتوني درس بخوني

وقتي هم که سير ميشي نميتوني درس بخوني

ولي مشکل اصلي تر اينه که حد وسط نداره ، يا گرسنه اي يا سير !

بعد سالها داشتم واسه تجدیدخاطره بامامان بزرگم منچ بازی می کردم!

۲دست بردمش دست سوم کُری میخوندم واسش!

من:ننه پیر شدی،گذشت اون زمون که منُ میبردی!

مامان بزرگم: پیر مادرزنته ،تو بزرگ شدی دیگه نمیتونم کلاه سرت بزارم ،

بچگیا خرفت بودی گولت میزدم

: |

یکـی از فـانتـزیــام اینـه کـه

ایـن مـسـعـود روشـن پـژوه رو بـنـدازم تـو یـک استـخـر پـر از تمـسـاح

و بعـد بـگـم حـالـا بیـا بیـرون

یـکـ و یـکـ و یـکـ... دو و دو و دو .......سـه و سـه و سـه ......

: ) )

شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا…

حالا کافیه یکیو پاک کنم…

فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته

: |

از تو حرکت
.
.
.
از زمونه چاله چوله ،دست انداز ،پیچ خطرناک و احتمال ریزش کوه
: |

تمام مکالمات من و بابام در طی سال:

بیا ببین این گوشی من چشه؟

بزن اخبار بیست و سی

بزن ۳

چراغا رو خاموش کن

خونه سرد شد کولرو خاموش کن

چشات در نیومد پای لپ تاپ؟

بچه که بودم یه همسایه داشتیم

یه دختر هم سن و ساله من داشتن اسمش “نهال” بود ،

فکر کنم الان واسه خودش درختی شده

: ) )

تا حالا دقت کردین

هرچى به اواخر شهریور نزدیکتر میشیم

از اوایلش دورتر میشیم ؟

خیییییییییییلی دنیاى عجیبیه

اگه با یکی‌ فیلم می بینید

وقتی‌ یه جای فیلم نفهمیدید چی‌ گفت

از بغل دستیتون نپرسید

چون نمیدونم چه حکمتیه که اونم نفهمیده اونجای فیلم چی‌ گفته شده

: |

ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ ﭼﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ

: |

ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﻭﺳﻂ ﺟﺸﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣیبینن !
ﺍﻭﻟﯽ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻧﺎﻣﺰﺩﺕ ﭼﯽ ﺷﺪ؟
ﺩﻭﻣﯽ : ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ !
ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻬﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﯿﺎﻓﺶ مسخره ﺑﻮﺩ ،
ﻫﺮ ﺩﻓﻌﻪ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﺪ ﺍﺻﻼ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺑﻮﺩ ﺩﻫﺎﺗﯿﻪ !
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺗﻮﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ …
ﺩﻭﻣﯽ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﻡ : |
اولی : : |
بازم اولی : : |

آب کافی ، خاک حاصلخیز ، آب و هوای مناسب

.

.

.

لامصب جواب های نصف سوال های جغرافی این بود

: دی

دوستم منتظر کارای ویزاش اوکی بشه

بعد تا آخر تابستون بره اروپا رو بگرده

منم منتظرم PES 2014 بیاد

ببینم میشه با هاشم بیگ زاده توپو از رونالدو گرفت یا نه

: |

ترسناک ترین جمله در زمان کودکی :وایسا برسیم خونه...

اصلا یه وضعی!!!! ينى تا برسيم خونه ١٠٠ بار آرزوى مرگ ميكرديم !!!!

يه بار تو ماشين خودمو زدم به خواب ، وقتى رسيديم خونه

بابام يه طورى كه من بشنوم به مادرم گفت ، حيف كه خوابه وگرنه ادبش ميكردم

حالام عيب نداره فردا صبح كه بالاخره بيدار ميشه!!!
.

.
نشون به اين نشون كه فرداش تا ساعت 5 عصر تو تخت غلت ميزدم ينى من خوابم

: ) )

خدایا

شد یه بار بعد از " یـا اَیهـالذَّینَ آمَنوا " بگی :

حالتون چطوره چیکار میکنید؟ همش تهدید همش عذاب...

: |

دقت کردین؟

بهترین مکان برای خواب خونه ی خوده آدمه!

راحتترین لباس لباسه خوده آدمه!

بهترین جزوه جزوه ی خوده آدمه!

بامزه ترین بچه بچه ی خوده آدمه!

ولی!

ولی!

خوشبوترین ادکلن ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد میشه!

: |

دخترا هر چی بیشتر قربون صدقه هم برن و یا محکم تر روبوسی کنن

همونقد از همدیگه بدشون میاد

: |

راسته عایا ؟!

دختره تو پیجش نوشته :

دلم گرفته

پسره کامنت گذاشته:

۴۳*۸۵۴**۰۲۱ تخلیه چاه اکبر و برادران

.

.

.

یعنی حس همدردیش از پهنا تو حلقم

: |

افسر :

خانم شما با سرعت غیر مجاز رانندگی میکردید ......

راننده خانم :خواهش میکنم بزارید برم،

من معلم هستم الان کلاسم دیر میشه......

افسر :

معلم؟

یه عمر منتظر این روز بودم،

حالا شروع کن هزار بار بنویس :

من دیگه با سرعت غیر مجاز رنندگی نمیکنم

کره الاغی باحسرت از باباش میپرسه :

بابا الغا هم زن میگیرن؟

باباش میگه آره پسرم اتفاقا تو دنیا فقط الاغا زن میگیرن : سوت

داشتيم فوتباليستا نگاه ميكرديم

لامصب سوباسا تو دلش خییییییییلی اروم گفت : ما بايد اين بازى رو ببريم !

بعد تارو از بين تماشا گرا بلند شد گفت :

درسته سوباسا

: |

از کجا شنید آخه ؟؟؟؟؟

تو دستشویی

شیر آبو نیم دور می پیچونی کل آب شهر ازش میپاشه به در و دیوار و سر و صورتت

حالا ۱۷ دور باید بتابونی تا بسته شه !

ﺁﺧﺮﺵ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﻣﺘﺮﺍﺩﻑ ﮐﻠﻤﻪ ﯼ ﻣﺪﯾﻮﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﭼﯿﻪ؟؟؟
ﻣﺸﻐﻮﻟﺰﻭﻣﺒﻪ
ﻣﺸﻐﻠﺰﻣﻪ
ﻣﺸﻘﻮﻟﻈﻤﺒﻪ
ﻣﺸﻐﻠﻀﻤﻪ
ﻣﺸﻘﻮﻝ ﻇﻤﻪ
ﻣﺸﻘﻮﺭ ﺯﻣﺪﻩ
ﺁﺷﺨﻮﺭ ﺯﺑﺪﻩ
ﻣﺶ ﻏﻮﻝ ﺯﺑﺪﻩ
ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺯﻧﺪﻩ
ﻣﺶ ﻏﻮﻝ ﺯﻧﺪﻩ
ﻣﺶ ﻏﻼﻡ ﮔﻨﺪﻩ
.
ﺍﮔﻪ ﺭﺍﺳﺘﺸﻮ ﺑﺪﻭﻧﯿﻮ ﻧﮕﯽ ﻣﺶ ﻏﻮﻝ ﺿﻤﺒﻪ ﺍﯼ

از سن خودتون یه سال تا کم کنید

حالا حاصل رو با یک جمع کنید

میشه سنتون...

با دقت انجام بدین تا نتیجه بگیرین !.!.!

: دی

ینی 6 ماه 7 صبح بیدار شی عادت نمیکنی ...!

کـــافیه 1 روز تا 11 بخوابی ...!!!

اقلاً 2 هفته طول میکشه تا ترکش کنی !!!

: |

کاربردهای مختلف ” مُردن ” در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
… مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و … : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا … : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟ : راست می گی؟

کـی تـو رو قـشنـگـت کـرده ، مـست و مـلـنـگـت کـرده ؟؟؟

.

.

.

مـدرسـان شـریـف

= ) )

شما یادتون نمیاد

یه مسترابایی بود به صورت ذوزنقه..

خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین !

لامصب تونل وحشتی بود واسه خودش

: دی

دقت کردین

وقتی بچه ای دنیا میاد

همه جمع میشن

چه مامانیه

چه خندهاش مامانیه

لباساشوووووووو چه مامانیه

از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟!!

وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا چقدر ریده!

: |

دوغ قبول !

شیرکاکائو قبول !

آبمیوه پاکتى قبول !

اصلا نوشابه هم قبول !

آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدى ؟

همش همونه بخدا !!!

شرک با یه الاغ تونست مخ پرنسس رو بزنه....

اونوقت بعضی ازپسرا با X6 هم نمیتونن مخ دخترارو بزنن...

: |

نحوه ساپورت پوشیدن دخترا :

.

.

.

.

.

من ندیدم تا حالا

: |

ولی دوست دارم ببینم

: ) )

اگر چکيده پيام هاي بازرگاني ماهواره رو بسنجيم به اين نتيجه ميرسيم که:

.

.

.

.

.

.

.

ايراني ها کچل هاي دماغ گنده ي قد کوتاه چاقي هستن ..

که شدیدآ ناتواني جنسي دارن

و

مي خوان يه هفته اي ويزاي کانادا بگيرن..

ولي همشون معتادن و اول بايد اعتيادشون و ترک کنن

فکر کنید

هانیه توسلی با حامد کمیلی ازدواج کنه

.

.

.

.

بچشون میشه دعای ندبه

= ) )

ﺁﻗﺎ ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ sms ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﯿﻢ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺸﻪ؟!!

ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﻣﻦ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻨﻢ ..

: |

شب خواستگاری ...

آقا دوماد خودش راه دستشوویی رو بلد نباشه ،

صلـــوات

: ) )

 

________________

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مطلب طنز , خنده دار , جوک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: